Még nem nézte egyetlen termékünket sem!
Tisztelt Vásárlónk!
Webáruházunkban immár lehetősége nyílik termékét megrendelnie Foxpost csomagautomatába, illetve Foxpost házhozszállítással kedvező szállítási díjakkal!
Kedvező ár/érték arány, gyors és rugalmas megoldás!
A FOXPOST csomagautomaták segítségével egyszerűen, időtakarékosan és kényelmesen veheti át online rendelt termékét, összekötve a napi bevásárlást a csomagátvétellel. Mindezt ott, ahol Önnek épp útba esik! Ami pedig még ennél is szebb: nemcsak időt takarít meg, de a környezetet is kíméli, mert nem kell a futárnak házhoz mennie.
Bizonyos termékeknél előfordulhat, hogy felajánlja a rendszer a Foxpost szállítási lehetőséget, de a termék méretéből kifolyólag nem lehetséges az automatás küldés. Ebben az esetben, felvesszük Önnel a kapcsolatot, más szállítítási mód felajánlásával!
Foxpost ismertető
Ügyfeleik és munkatársaik biztonsága érdekében egy sor intézkedést meghoztak a Foxpost automata üzemeltetők (automaták, teherautók rendszeres fertőtlenítése, munkatársak egymással történő érintkezésének minimalizálása, stb...)
Csomagátvétel csomagautomatából
72 óráig őrzik küldeményétt. Ha munkaszüneti- vagy ünnepnap beleesik ebbe az időszakba, akkor automatikusan hosszabbítják az átvételi határidőt. Vegye át csomagját, amikor Önnek a legkényelmesebb!
Csomagátvétel házhozszállítással
Nem kell egész nap készenlétben lennie, 2 órás időintervallumban kézbesítik a házhoz rendelt csomagokat. A küldemény érkezéséről SMS-ben és emailben kap értesítés, amely tartalmazza a futár telefonszámát és az utánvétel összegét is.
Foxpost csomagautomata térképes kereső
Nézze meg, Önnhöz hol található a legközelebbi Foxpost automata.
Hasznos tudnivalók
Webáruházban vásároltam, átvételi módnak FOXPOST automatát választottam. Hogyan vehetem át a csomagom?
Vásárláskor válassza ki a lakhelyéhez legközelebb eső FOXPOST automatát és adja meg mobiltelefonszámát. Miután futárunk átvette a csomagot a webshoptól, 1-3 munkanapon belül kiszállítja a választott célautomatába. Ha a csomagja megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben értesítik. Az üzenetben talál egy nyitókódot.
Fontos: Ne törölje az SMS-t, mert szüksége lehet rá, ha vissza szeretné küldeni a csomagot.
Látogasson el az automatához, adja meg az nyitókódot és nyissa ki a rekeszt: a csomag tartalmáról csak Önnek van tudomása, így a folyamat nemcsak villámgyors, de rendkívül diszkrét is. Ha már fizetett online, kész is van. Ha még nem fizetett, nincs ok az aggodalomra: az automatánál a webshopokhoz hasonlóan lehetősége van használni a bankkártyáját. Az automatában az érkezéstől számított 3 napig átvehető a csomag.
Mennyi időm van átvenni a csomagom a FOXPOST automatából?
3 naptári napig van a csomag az automatában. Az átvételi időpont óra-perc pontossággal a csomag érkezéséről szóló sms és email értesítésben található. (Ha ebben az átvételi időszakban van munkaszüneti-vagy ünnepnap, abban az esetben automatikusan hosszabbítjuk az átvételi időt.)
A címzett helyett más is átveheti a csomagot?
A nyitókód ismeretében bárki átveheti a csomagot az automatából. Házhozszállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.
Mi történik a csomagommal, ha nem tudom időben átvenni?
Az átvételi határidő lejárata után visszaviszik a Foxpost raktárba, ahol további egy hétig tárolják. Ez idő alatt a címzett és feladó is kérhet újra küldést, melynek a díja 1099 Ft. Az ismételt kézbesítés költségét a címzett az automatánál tudja rendezni bankkártyával. Ha nem kér újra küldést, a csomagot visszaküldik a feladónak 500 Ft ellenében.
Utánvétes a csomagom. Hogyan tudom kifizetni?
Az automatába kiszállított csomagot kizárólag bankkártyával tudja kifizetni az átvételkor.
Házhozszállításos csomag esetében a futárnál készpénzben vagy bankkártyával tud fizetni.
Hogyan veheti át a címzett a csomagot házhozszállítás esetén?
Házhozszállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.
A kiszállítást megelőzően smsben és email-ben értesítést küldünk a futár érkezési időpontjáról. Az email-ben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is.
Házhozszállítás esetén mi történik a csomaggal sikertelen kézbesítés esetén?
A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő munkanapokon. Amennyiben a csomagot nem veszi át a címzett akkor visszaérkezik központi raktárunkba, ahonnan a feladó részére küldjük vissza a feladási pontra melynek költsége 500Ft.